Menu
Aruba

Bezoek aan oude vrienden in Aruba

Zoals gebruikelijk rond het einde van het jaar hebben we ook nu weer een vakantie gehad. We zijn net als de afgelopen jaren weer naar Aruba geweest.

Aruba is een perfect eiland. Je komt aan met het vliegtuig op Reina Beatrix (klinkt al meteen goed), stapt in de taxi met een Nederlands sprekende chauffeur en voor je het weet ben je in het hotel. Zo ook dit jaar.

Vanwege de onmogelijke tijden van de chartervluchten van ArkeFly (meestal heel vroeg in de morgen), zijn we ook dit jaar blijven overnachten bij het A4 schiphol hotel van vander Valk. Je kan daar voor een redelijke prijs overnachten en je auto kun je laten staan. Vroeger was dat gratis, maar ze hebben nu uitgevonden dat je toch moet gaan betalen hiervoor. Niet zo best, maar als je lang genoeg wegblijft dan is het nog steeds een goed optie.

’s Morgens om 5:20 opgestaan want we wilden de eerste shuttlebus (die van 6:00 uur) hebben richting schiphol. Alles liep prima en om 6:15 stonden we op schiphol. Omdat we Starclass vliegen konden we gebruik maken van de lounge. Eerst rustig kopje koffie en door naar gate G om te vertrekken. Dit keer was er geen vertraging (een uitzondering bij Arke) en na een rustige vlucht lagen we ’s middags om 15:00 arubaanse tijd op het strand.

We zijn de dagen doorgekomen met lekker op het strand liggen en flink wat boeken lezen.

Daarnaast hebben we ook nog afgesproken met een oud klasgenootje van Fenny (Asja), die al jaren op Aruba woont en waarmee we via LinkedIn weer in contact zijn gekomen. Het was super gezellig om elkaar te zien en we hebben heerlijk gegeten bij Asja en de kids thuis.

Verder bestond de vakantie vooral uit lekker op strand liggen, boeken lezen, dunkin donuts eten en, oh ja had ik al gezegd op het strand liggen…….. 😉

Het fotoalbum is hier te bekijken.

1 Comment

• Remco
    16 maart, 2009 at 3:29 am

Fenny, Patrick,

Leuk zo’n website over al jullie reizen. Het was leuk jullie weer even te zien op Aruba.
    Ga binnekort ook weer lekker op pad. Waarheen weet ik nog niet, maar wil wel even voor drie maanden weg, ookal woon ik dan op een vakantie eiland. Even ergens anders wat echte cultuur op dien…

Patrick, vergeet je niet de titels door te sturen van die boeken? Thanks alvast.

Werk ze en warme groeten van heel warm Aruba.